BARNFRITT

I morgon ska vi vara barnfria. Det var nästan ett år sen och jag känner att det ska jätte kul att bara få vara med Christian en hel kväll. Inte bara vara mamma utan vara Ann-sofie. 

En del har sagt att de inte tycker att vi är kloka som inte gjort nått själva på så länge men det har väll inte riktigt funnits tillfälle och sen är det svårt att få till det när jag jobbar varannan helg. Sen har vi inte skaffat barn för att andra ska ta hand om honom. 

Men nu ser jag verkligen fram emot lite vuxen tid. Hoppas på en kanon kväll i morron!!
 

Lite bättre väder skulle inte skada i morgon. Kan bli kallt med bara ben!!  

TREVLIG HELG!!


Skulle vara kul med lite mer respons på bloggen. Blir dåligt med bloggande eftersom jag har dåligt med datortid men samtidigt för att ingen kommenterar och då tappar jag lusten!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Så sant!! Förstår att du bara vill mysa med Melker då du är borta varannan helg..

2012-06-01 @ 20:44:13
Postat av: Lottiz

Härligt med egen tid, man behöver det ibland, vårda relationen lite :-D

Håller med dig om responsen. Ser att jag har flera besökare, men inte ens en tiondel av dem kommenterar. Jag brukar iaf kommentera i din blogg då och då, även om det inte är så ofta ;-)

2012-06-01 @ 21:58:42
URL: http://otizzfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0