HELGEN

Helgen går ju i vanlig ordning väldigt fort. Igår städa vi bort julen och på kvällen hade vi lite middagsgäster. Melker övade på att vara storebror. Tror och hoppas på att han ska bli en bra storebror. Idag skulle vi egentligen åkt till Ikea men mannen mådde inte bra så Melker och jag rymde iväg till en dagiskompis för lite lek. Trevligt med spontana träffar. Förut när jag kom in efter en långpromenad var det tyst i huset. Både man och barn sov sött. Nu börjar jag bli trött själv så ska ska oxå lägga mig. I veckan är det jobb 6 av 7 dar som gäller. Tur att man har något att sysselsätta sig med :) Fick min havandeskapspenning beviljad från 20 feb och nu måste jag bestämma mig för om jag ska sluta då el om jag ska jobba den veckan ut. Är lite inne på att jobba klart veckan men det är svårt att veta hur jag känner då.


Kommentarer
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Tror Melker kommer bli en jätte bra storebror. Skönt att ha HP beviljad. Inte alls långt kvar nu. Blir skönt för dig att få gå hemma igen.

Svar: Tror faktiskt oxå det. Han säger att han längtar efter bebisen varje dag. Men vet inte om han förstår att den ska vara här på heltid och att han måste dela sin uppmärksamhet med den.
Ann-sofie

2013-01-14 @ 15:46:27
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0