LEDIG

Idag har vi varit lediga. Vi har haft besök av Titti och barnen och jag har hunnit ikapp lite med tvätten och bokat in en miniweekend i slutet av februari. På eftermiddagen kom det en kille för att titta på vår övervåning så nu hoppas vi på en bra offert så vi kan välja hantverkare och få iordninggjort. Melker har börjat sakna sin pappa idag och tittat efter honom i fönstret flera gånger. Han vill ha hela familjen samlad! Halv 7 somna han i soffan och jag var ju tvungen att bära upp honom till sängen. Inte lätt att bära upp en sovande kille. Blev rätt slut efter. Nu ligger jag i soffan och tittar på en romantiskt komedi. Inte ofta jag har makt över kontrollen så gäller att passa på. Fick precis besök i soffan av min lilla kille så hoppas han vill somna om igen när vi går upp. För nu är det läggdags för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0