TRÖTT

Äntligen är jobbhelgen över och jag har en hel dag ledigt i morgon. Jippi!! Idag när vi kom hem var jag så sjukt trött. Var tvungen och lägga mej på soffan och mysa med Melker och sen sova lite när Christian kom hem. Läskigt när man blir så trött. Jag hörde allt omkring mig men orka inte titta eller prata. Tror nästan det är järnvärdet son är lite lågt. Hade ju 110 i vecka 10 och nu är det ju vecka 26. Egentligen hade jag tänkt att städa bort julen och dammsuga idag men det hoppa jag över. Är man trött så e man. Efter en timme vakna ja iallafall till och kände mig pigg. Då blev det spel i Melkers rum. Jätte kul tyckte Melker och duktig e han oxå. Nu väntar jag på att klockan ska bli 21 så vi kan se på tv och i morgon vore jag tacksam om jag fick lite sovmorgon. Har varit uppe halv 6 i 3 dar nu.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Förstår du är trött :) jag började äta järntabletter utan att rådfråga
Bm ;) de är ju ingen fara ! Ååh skönt för
Man blir så mycket piggare ! Kan rekommenderas kramar

2013-01-09 @ 20:27:00
Postat av: Jessica

Förstår du är trött :) jag började äta järntabletter utan att rådfråga
Bm ;) de är ju ingen fara ! Ååh skönt för
Man blir så mycket piggare ! Kan rekommenderas kramar

2013-01-09 @ 20:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0