TRÖTTIS

Melle hade somnat tidigt idag oxå. Rätt bra eftersom vi ska upp tidigt i morgon. Men jag kan inte låta bli och fundera på om nått är fel. I natt sov melker 14 timmar. Och då fick jag väcka honom. Se hur det blir i natt. Jag blev så hemskt illamående när jag kom hem från jobbet så nu ska ja hoppa i säng och hoppas på att må fint i morgon. Bebis bökar runt i magen så kan ju vara den som trycker på nått.

I morgon kommer pappi hem. Har gått så otroligt bra att vara ensam med Melker men hade jag inte haft mina föräldrar som ställt upp när jag jobbat kväll hade det inte gått lika bra.
Natti natti!!

Kommentarer
Postat av: hella

Åh låter trevligt med 14tim sömn.... längtar... :D

Svar: Ska väll tillägga att han inte sovit så många timmar på 3 år men nu känns det som det kanske vänt lite med sömnen, El så är det bara tillfälligt. Livsfarligt att ropa hej när det gäller sömn.
Ann-sofie

2013-01-23 @ 17:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0