2014

Nytt år och nya möjligheter! Året som gick har det inte varit något större fel på. Jag fyllde 30 och fick en underbar liten dotter. Jag har varit mammaledig och fått tillbringa en massa tid med barnen och sommaren var varm och skön. Har nog inte nått speciellt att klaga på. Nu lämnar vi ett bra år bakom oss och hoppas på ett minst lika bra 2014! Nyårsafton fira vi hemma i lugn och ro. God mat och Bingolotto. 22.15 somna jag på soffan. Är man småbarnsförälder så är man :) gick iallafall upp och kika på fyrverkerierna. Kunde inte sova i det oljudet. Sen somna jag om gott igen. Idag har vi tagit det lugnt och även gått en härlig långpromenad hela familjen. Nu när alla storhelger är slut ska det bli ordning på långpromenader igen! Mår ju så bra av att röra på mej och inte stoppa i mig massa godis. Även om det är gott för stunden.  Önskar er alla en bra start på 2014!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0