FEBRIG

Nu känner jag mig riktigt trött på Melkers sjukdom. Det e ruskigt krävande att vara hemma med sjukt barn. Dessutom har han inte sovit middag på 2 dagar så jag har inte fått en ända minut att pusta ut lite. Ikväll är jag dessutom ensam. Tror vi sett varenda barnfilm 10 gånger nu. Tyvärr vill Melker aldrig se klart en hel utan jämt byta mitt i :)

Febern verkar inte vilja ge sig. Idag har den iallafall varit en grad mindre än igår men istället har Melker fått ont i halsen och börjat nysa en massa. Mat och dryck är typ omöjligt att få i honom. Dessutom är han jätte slemmig och hostig så han sätter jätte lätt i halsen.

Trist är bara förnamnet :(

Känns som nyår ligger i farozonen men det viktigaste är ju såklart att Melker blir kry.


Nu ska jag slappa lite i soffan och se på Grabben i graven bredvid.

Melker hänger i soffan på julafton ♥


Kommentarer
Postat av: Lottiz

Vad söt han är er son :-D Trist med sjukdom dock. Här brukar det alltid vara någon som är sjuk nyårsafton om inte vi själva så är det dem vi tänkt fira med så därför har vi aldrig några planer nyår längre mer en hemma med familjen och vi brukar ha det jätte mysigt. Helt perfekt att fira in ett nyår med sin älskade familj. I år ska jag dock jobba, men kommer hem till em så vi hinner fira ändå.

Gott nytt år önskar jag er.

2011-12-30 @ 11:41:29
URL: http://otizzfoto.blogg.se/
Postat av: Hella

Hoppas lillklillen blir frisk snart!

2011-12-30 @ 11:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0