GARDINER

Vilken mysig fredag kväll Melker och jag haft ♥ Efter jobbet tog vi vagnen till affären för att köpa lite fredagsgodis och hämta några gardiner jag beställt från Ellos. I brevlådan låg två väggtexter som jag klickat hem igår. Efter lite mat pysslade vi med att sätta upp gardiner och väggtexter. Melker hjälpte till såklart. Hissgardinen i sovrummet blev riktigt bra och köksgardinen duger. Nu väntar jag på två hissgardiner till från ellos och sen måste jag ta tag i lite gardiner till vardagsrummet men vet inte riktigt hur jag vill ha det. Det får nog vänta till efter nyår. Sen behöver vi två pyttegardiner oxå till toa och hall. Det får nog oxå vänta för jag misstänker att jag behöver sy hjälp.

I morgon är nog den värsta dagen på hela året. Christian och jag ska på stan ihop och köpa alla julklappar. Vet hur det brukar bli.... Jag får muta med lite lunch och fika för att inte Christian ska tjura ihop totalt. Ärligt talat går jag hellre på stan med Melker.

I år ska vi köra julklappsspelet i min släkt. Toppen att slippa köpa en massa julklappar. Bara dyrt och jobbigt ändå.  

Nu börjar mina ögon kännas tunga så det e dags att hoppa i säng.

 TREVLIG  LEDIG HELG!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0