INTERNET IGEN

Nu har jag fått tag i internet igen. Fick låna ett mobilt bredband av pappa. Vi har kommit i rätt bra ordning här hemma och vi trivs redan kanon. Flytten gick riktigt smidigt fast Melker hade hög feber. Tyvärr är han fortfarande inte bra så det blir inget dagis denna veckan.

Nu fattas det lite gardiner och lite tavlor. Idag tömde vi det sista i Svärtinge och även om jag vill flytta därifrån kändes det lite ledsamt att lämna Melkers rum som jag fixat med. Kändes även lite konstigt att aldrig mer att vara på gården och prata med grannarna. Men som tur är finns det ju nya grannar här.

I morgon städas huset i Svärtinge. Känns kanon att slippa göra det själv.

Melker hittade en gammal dammsugare att leka med och Christian är i målartagen!




Nu ska jag hoppa i säng och hoppas på lite sömn för det har det varit ruskigt dåligt med nu. I morgon ska jag jobba i några timmar sen är det semester några dar till!

Godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas det känns bra i nya huset. Idag luktade det av Ajax i hela kvarteret när städarna öppnade dörren till ert radhus :) Vi kommer sakna er här på gården, så ni är alltid välkomna ut för lite lek!

Grannen i 8D :)

2011-12-07 @ 19:39:02
Postat av: Ann-sofie

Sofia, det känns redan väldigt hemma i huset. Låter som städarna gjort ett bra jobb då :) Vi ska godkänna städningen i helgen. Ni är själklart välkomna hit på en fika någon gång. Vi ses kanske på stranden i sommar!

2011-12-07 @ 20:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0