LUCIA

I tisdags skulle vi fira Lucia på dagis. Melkers första lucia. Fikat var packat och tomte dräkten var på. Mina föräldrar och Christian mötte upp på dagisgården och stämningen var på topp. Efter fint uppträdande gick vi in på avdelningen och fika och fick höra fler lucia sånger. Mitt i sången börjar Melker kräkas hysteriskt mitt bland alla barn och föräldrar. Magsjukan var här :(

Han var riktigt dålig och kräktes några fler gånger när vi kom hem men dagen efter var han pigg som en nötkärna. Vi andra har klarat oss tack vare all handsprit skulle jag tro. Handhygien är verkligen viktigt.

Antar att vi kommer minnas första lucian ett tag!


Kommentarer
Postat av: Johanna mamma till Stina och Alvin

Oj jisses! Ego som man är så tänkte jag Phu tur att det inte var på vårt dagis;) men självklart stackars Melker!

2011-12-15 @ 21:44:50
URL: http://www.minisdagbok.wordpress.com
Postat av: Anonym

Sötaste tomten!! Synd bara att han blev sjuk :-( Kraam

2011-12-15 @ 22:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0