MUTOR

Jag vill inte vara en sån mamma som mutar för att få min vilja igenom men när det gäller medicin gör jag undantag. Herre gud så bestämd den lilla herren är men eftersom det har ett gott syfte känns det ändå ok att muta med något mumsigt.

Förra veckan när jag hämta på dagis var det en mamma som var tvungen att muta sitt barn med en chokladbit för att hon skulle följa med hem. Barnet var kanske 4 år. Sån vill jag inte bli. Jag mutar bara om jag är tvungen!!


Det känns som hostmedicinen hjälper, inte lika mycket hosta längre men det som är kvar är mer än tillräckligt.


Kommentarer
Postat av: Hella

haha bara att lämna kvar ungen så får dagis ringa när ungen vill hem ;)

2011-12-31 @ 11:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0