SÅ TYPISKT!

Idag var det meningen att målningen skulle fortsätta i Melkers rum och jag skulle kunna packa upp ännu mer saker men i natt vakna den lilla gubben och hade 39 graders feber. Helt otroligt att han ska bli sjuk nu. Han har inte varit sjuk på hela hösten och just nu när vi är mitt i flytten ska ha få hög feber. Ärligt talat väntar jag bara på att det ska bli vattenkoppar av det hela för det har gått på dagis. Men det återstår att se.

Just nu sitter Melker och jag och ser på barnkanalen och Christian är iväg och målar. I eftermiddag ska även jag förhoppningsvis kunna få fixa lite i huset om Melker godtar att morfar är barnvakt. (Han är väldigt mammig när han är sjuk.)

Nu när febern hålls borta av Alvedon ska jag försöka att packa ännu mer så allt är klart i morgon när flyttlasset går!!


Kameran är i nya huset så tyvärr kan jag inte bjuda på några bilder!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt med en ny blogg :) Åhh vill så gärna komma och hälsa på och se hur fint det är i erat nya hus!! Stackars melle, hoppas han blir bättre snart! Lycka till med flyttstöket, bron byggdes inte på en dag :) Kram på er

2011-12-02 @ 13:39:13
URL: http://annajigholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0