UPPDATERING

Det går ett tag mellan gångerna jag hinner titta in på bloggen. Vi trivs iallafall kanon och det har varit skönt att vara ledig en vecka. Men som vanligt går lediga dagar fort. I torsdags var jag på julfest med jobbet och igår var Christian ute och Melker och jag hade myskväll hemma. Myskvällen höll aldrig på att ta slut för Melker ville absolut inte sova. Till slut somna vi båda två i dubbelsängen och sov gott.

Idag provade vi en ny park i området med en jätte intressant lastbil i. Den parken kommer nog vara mysig i sommar. Mycket gräs att ha picknick på.  

I morgon är det slut på alla lediga dagar för då är det dagis 6.15 som gäller. Tuff start efter 1.5 vecka ledigt. 

Idag lyckades jag beställa lite gardiner som jag hoppas blir lika bra som jag tror. Har tröttnat på panelgardiner så nu ska jag prova hissgardiner ä det tänkt. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0