VÄGGDEKORATIONER

Idag har jag jobbat i hela fem timmar!
Kändes rätt skönt att bara gästspela lite och
sen ha lite mer semester att se fram emot. Morgonen här hemma börjar så perfekt.
Christian gick upp med Mellker och jag fick ligga kvar en halvtimme innan klockan
ringde. Efter duschen stod frukosten dukad åt mig. Det gjorde min dag. Tänk så lite
som behövs för att en sliten mamma ska bli glad. Nätterna den senaste veckan har
varit hemska. Tror jag blivit väckt nästan varannan timme. Märks att Melker varit sjuk
och inte varit på dagis. Han behöver verkligen dagis för att sova skapligt om nätterna.

Efter kvällsmat tog hela familjen en kall men skön promenad i närområdet och titta
på en massa hus. Så himla skönt och mysigt att komma ut lite ihop.

Just nu sitter jag på nätet och letar efter väggdekorationer till Melkers rum. Kan inte
bestämma mej för vad jag ska ha. Så får fortsätta att leta.

I natt hoppas jag på lite mer sömn för jag är vråltrött!! I morgon kväll är det julfest
med jobbet!! Ska bli kul. Har ju inte varit med på två år!!

Bjuder på en bild från den lyckade julfesten! I år
får ja klara mig utan Anna :( men är antagligen
lugnast för alla på jobbet :)




Har svarat på era kommentarer under respektive inlägg!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vilka tjusiga brudar :) Hahaha! Kul hade vi iaf!!!

2011-12-09 @ 14:42:53
Postat av: Nina

Haha ja just det! Vilket fint hus ni har fått/köpt! Svärtinge? Hoppas ni ska trivas! :)

2011-12-10 @ 14:54:15
Postat av: sARA

Hittade du några väggdekorationer sen? Nyfiken..håller själv påa tt leta väggtext till min dotters rum..



Mysig blogg förresten..jag brukar titta in då och då!

2011-12-14 @ 20:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0