JOBBAT

Denna helg har bestått av jobb!! Ush kommer aldrig att vänja mig vid att jobba helger. Känner mig en smula sliten men tyvärr är inte helgen slut än för mig. 2 morgon turer kvar innan ledig dag. Inte ett dugg kul!! Bara att hålla ut!

På väg hem idag hämta jag meandi kläderna. Melker ville absolut inte prova den fina mössan så hoppas han ändrar sig. Den ena tröjan var det tyvärr en fläck på så hoppas på att jag får en ny.



Melker har hittat en egen sandlåda på tomten :) Tur att fb finns så jag blir lite uppdaterad när jag jobbar. Hoppas påskharen kommer med en riktig sandlåda till Melker.



Igår kväll hade Melker somnat redan kl 7 så i morse väckte han mig kl 6, (min klocka skulle ringa halv 7) och var super pigg och ville gå upp. När jag cykla iväg i morse stod han på köksbänken och kasta slängpussar till mig genom fönstret. Då ville jag bara rusa in igen och mysa med honom.  ♥

På tal om cykla så har jag cyklat massor i helgen. Härligt som sjutton och förhoppningsvis ger det lite motion. 

Nu är det två 6.15 dar på dagis som gäller. Det svider i mamma hjärtat! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0