KLÄMDAG

Har en klump i magen just nu. Hängde en lapp på Melkers hylla idag om att dom skulle vara på en annat dagis på måndag. Det e ju klämdag. Känns katastrof att lämna honom 6.15 på ett annat dagis han aldrig varit på. När jag dessutom fick höra att det bara var han och ett barn till från hans avd kändes det ännu värre. Plus en personal som som slutar  tidigt. Har alla föräldrar ledigt bara för att det råkar vara en klämdag??? På mitt jobb existerar inte klämdagar. På mitt jobb är det inte ens självklart att vara ledig storhelger.

Gör typ va som helst för att slippa lämna honom där samtidigt blir ja lite ledsen att vi inte blivit infomerade om att det skulle vara på ett annat dagis när de fråga om han skulle vara ledig eller ej.

Jag är kanske larvig men just nu när lämningarna går skapligt är jag inte sugen på att förstöra det genom att lämna honom på ett nytt ställe.




Kommentarer
Postat av: Lottiz

Låter ju helt sjuk att de får göra så. Okej att de gör så en period under sommarsemestrar då är de ju ute i god tid och informerar också, men mitt i terminen, jag undrar om det verkligen är okej. Nej jag skulle ringa kommunen och fråga. Barnen blir ju jätte otrygga om man tvingas flytta runt dem hela tiden, dessutom var det ju så kort varsel nu också. Hoppas det ordnar sig.

2012-04-25 @ 09:58:18
URL: http://otizzfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0