LEDIG DAG!

Helgen som precis är över är väldigt tuff för mig. Igår när jag kom hem var jag hemskt trött och ville bara lägga mig. Tänk så lyxigt det var innan Melker föddes. Var jag trött efter en dag på jobbet så la jag mig och sov. Det är sånt jag bara får drömma om nu.  

Idag har jag haft en ledig dag och hade det varit innan Melker hade jag antagligen gjort så lite som möjligt men eftersom jag har min lilla gubbe är det bara att masa sig upp tidigt och hålla igång hela dagen.

Melker är det bästa jag vet men ibland längtar jag efter att få slappa, vila och sova en hel dag.


Vädret har visat sig från sin bästa sida idag och vi har haft kompisar på besök. Bus i parken och bus på tomten har vi roat oss med idag.
Underbart med sol!!!


När Titti, Dexter och Aston åkt hem skulle jag gå ut och kasta lite sopor och då såg det ut såhär


När pappsen kom hem åkte vi till Maxi och handla mat eftersom kylskåpet eka och till kvällsmat blev det hamburgare. Melker fick en väldigt pojkig leksak :)



Nu är det två dar på jobbet som gäller sen ska vi fira lite påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0