MOTION

Efter att ha läst två Halvan böcker för Melker blev jag ruskigt trött. Sov rätt dåligt i natt så beror nog på det. Ska försöka hålla mig vaken en stund till och se på Tv och prata i telefon med Titti.

I morse när jag skulle cykla till jobbet Va femöresbron svinhal så jag fick åka runt hela stömmen. Det blev en extra motionsrunda :)

Har faktiskt cyklat varje dag till jobbet i tre veckor. Jätte skönt!!
Man får ta vara på den lilla motion man hinner med. Är lite sugen på att börja jogga oxå även om jag tycker att det e vråltråkigt.

Någon som har koll på motionsspåret i Hallberga skogen??
Annars finns ju spåret vid himpa.




Ett litet leende var inte aktuellet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0