REGNIG DAG

Ledig dag och regnet öser ner!! Kanke inte riktigt vad jag tänkt mej men vi har en mysig inne dag istället!!
En tur till bibloteket för att se om dom har halvan böcker ska vi nog klara av. Börjar tröttna på att läsa halvan och bergningsbilen varje kväll.



I helgen jobbar jag men det e min braiga helg. Bara 2 kvällar och ledig både fredag och måndag! Så det gör inte så mycket!!


Ikväll skulle vi fått besök men deras barn var snorig så vi ställde in. Har ju precis varit hemma med Melker och behöver man inte utsätta honom för en massa smitta så känns det onödigt.  Haha trodde aldrig att jag skulle säga så men just nu är jag så trött på allt vabbade så nu säger jag så.

Trevlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0