SNORIGT!

Jaha då var det dags igen!! Feber och förkylning!! Verkar som vi kör nån varannan veckas sjukdom här!! Trist som sjutton är det iallafall men inte så mycket o göra åt. Idag rycker bästa morbror in och är med Melker så jag kan jobba kväll. Undra vad jag skulle göra utan honom??  Guld värd är han iallafall och Melker är väldigt nöjd att få träffa morbror.


Nu har vi precis beställt mat från matbilen så i morron kväll kommer den hit. En höjdpunkt för Melker!! Nästa gång ska jag nog prova ICA Maxi men dom hade inte leverans på fredagar så det va lite trist.


Lite slapp och mys innan kvällsjobbet. Känner mig lite seg efter två nätter med lite dåligt med sömn.


Kommentarer
Postat av: jessica

Ja fy för sjukdomar vi ligger med här hemma förkyld o feber. hoppas de går över snart för melker, bra du har hjälp så du kan jobba ändå k

2012-04-20 @ 09:20:44
URL: http://jezziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0