PANODIL

Idag har jag fått äta panodil för att överleva. Sån hemsk värk i kroppen och i huvudet har jag haft sen jag vakna. Även om jag bara jobba 5 timmar idag kändes det som en evighet och jag hoppas verkligen att det känns bättre i morgon för då har jag min absolut värsta dag. 6.45-16 :( Försöker trösta mig varje gång med att det bara är en gång i månaden men känns så sjukt jobbigt att behöva tänka på att Melker är på dagis 6.15 -16.30.

Melker och jag är själva så jag hoppas att vi kommer i säng tidigt idag!! Har försökt att slappa hela eftermiddagen men ändå  försökt att inte vara för tråkig mamma.

Har roat mig med att kolla på de nya kläderna från meandi. Melker vill ha två tröjor. Klart han får välja själv även om vi kanske inte riktigt ha samma smak :)

Kommentarer
Postat av: Lottiz

Hoppas du mår bättre nu, inget roligt med huvudvärk och värk i kroppen. Kram

Svar: Nu är det bättre. Har legat på vetepåse eller va det heter flera nätter nu så nu e ja bara lite öm i ryggen. Tack för omtanken.
Ann-sofie

2012-08-19 @ 23:44:07
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0