HELGEN

En bra ledig helg är slut! Igår var vi barnfria. Det blev mat på olearys och 2 Johan Falk filmer. Melker hade nog inte saknat oss ett dugg. Men vi hade saknat honom fast samtidigt är det skönt att bara vara med mannen nån gång per halvår :) eftermiddagen och kvällen tillbringa vi med familjen Moberg! Trevligt som alltid. Melker somna så fort dom åkt och jag hoppa ner i ett skönt bad. Har nog inte badat på ett år tror jag! Men nu har jag massa badbomber från lush så nu kanske det kan bli lite bad då och då! Nu är jag trött så blir nog snart sängen. Måste ladda upp för jobb 6av7 dar i veckan som kommer! Tur att jag inte har en massa fritid att slå ihjäl :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0