KAFFEDRICKARE

Idag ska jag fixa iordning alla papper till försäkringskassan och söka om HP. Känner mig inte ett dugg beredd att sluta jobba i februari men lika bra att söka för det är ju inte säkert att jag kommer må såhär bra om två månader. Om det nu går igenom såklart!!
 
Igår smaka jag kaffe och det smaka riktigt gott så nu blir jag kanske kaffedrickare igen :) Eller så är det bara tillfälligt för med Melker kunde jag inte dricka kaffe förrens han var 5 månader.
 
Tycker att magen har växt på sig ordentligt de senaste dagarna. Det är väll nu kilona börjar skena iväg :(
 
Idag berätta jag på dagis att vi vänta tillökning. Dom hade inte sett nått men inte så konstigt eftersom jag alltid har jacka på mej. Sen prata vi lite om toaträning så det ska dom ta tag i efter nyår. Är så nöjd med dagis. Känns så bra att ha Melker där.
 
Ikväll blir det morden i sandhamn och sen är det två tidiga mornar på jobbet.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej. Vilket bra dagis ni har som ska börja med toaträning.

Svar: Alltså jag sa att vi öva hemma och att det vore bra om dom oxå kunde öva på dagis. Och det var inget problem. Gör inte alla dagis så??
Ann-sofie

2012-12-18 @ 19:33:31
Postat av: Kristin Sundström

Vad härligt att ha smak för kaffe igen! Ja det är nu magen växer mycket och med andra barnet är det ännu mer på slutet! Härligt njut nu! Hoppas du får hp inget bra jobb för bebis att du lyfter med mera! Dessutom kan vi ses mer då😄kram på er

2012-12-18 @ 19:56:10
Postat av: Jennie

Ok. Jag trodde inte ni öva hemma. Jo om man säger till så tränar dom där också

2012-12-18 @ 20:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0