LEDIG DAG

Idag ville Melker börja morgonen med att titta på ultraljudsfilmen jag har på mobilen. Han tyckte att det va lite onödigt mörkt i magen :) Men kul att han är intresserad.
 
På förmiddagen var vi hos en ny frissa för att klippa Melker. Det gick kanon. Är värt att åka till stan för att Melker ska vara glad hos frissan. Sen tog vi en tur på stan och gjorde lite ärenden och sen blev det självklart lunch på stan. Andra gången i rad Meker inte väljer hamburgare. Kors i taket.
 
När vi kom hem baka vi saffransskorpor och nu ser vi på tv för min svanskota gör hemskt ont efter turen på stan.
Om en timme är det dags för mig att bli av med lite hår. Ska bli skönt. Mitt hår är så tråkigt just nu. Tovigt och torrt.
 
Ikväll ska ljusen upp i granen. Vet inte hur många gånger jag försökt men det blir aldrig bra.... borde köpt en liten en i år igen känns det som nu.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0