LIVRÄDD

Överallt hör jag om folk som drabbats av magsjuka. Jag är ärligt talat livrädd. Har verkligen inte tid att bli smittad just nu. På fredag ska de sista julkapparna inhandlas och på måndag e ju självaste julafton. Håller alla tummar jag har att vi får hålla oss friska till efter julafton iallafall.

Idag känner jag mig jätte trött. Full fart på jobbet hela dagen. Får se om jag håller mig vaken till morden i sandhamn eller om jag får spela in.

Idag fick jag höra på dagis att jag har en väldigt snäll och omtänksam kille. Alltid kul att höra sånt.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Fy för magsjuka säger jag. Jag och Alex har redan åkt på nån lindrig variant för några veckor sen. Det är den värsta sjukdomen jag vet.

2012-12-19 @ 19:31:46
Postat av: Kristin Sundström

Usch ja magsjuka är inget kul hoppas ni slipper! Melker är en väldigt omtänksam kille kul att du får höra det förstår du blir stolt! Han kommer bli en kanon storebror😄ha det kanon i jul nu kram på er

2012-12-19 @ 19:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0