SNÖ

Idag har det snöat hela dagen och varit iskallt. Nog för att det är fint med snö men nu behöver det inte komma mer för min del och 10 minus behöver det inte heller vara. 5 räcker lagom. Idag fick jag höra att det går både magsjuka och feber på dagis. Så nu är det väll bara och vänta... Magsjuka gör mig verkligen livrädd!!! Har laddat ner en blogg app så skriver detta inlägg från sängen. Bebisen sparkar för fullt i magen och det är jätte mysigt! Det är mest på kvällarna jag har tid att känna alla mysiga sparkar. Så då njuter jag lite extra. I morgon ska jag på utbildning så dags att lägga telefon åt sidan.


Kommentarer
Postat av: Kristin Sundström

Låter härligt med snö men jag föredrar det jag har just nu sol ich bad:) härligt att känna bebis njut för tiden går för fort snart har du bebis i famnen! Vi får ses när vi kommer gem eller efter jul! Ta hand om er och hoppas ni slipper alkA sjukdomar kram från ett varmt Miami

2012-12-05 @ 04:08:13
Postat av: Linda

Hos oss går det Vinterkräksjuka och Vattkoppor...nej tack

2012-12-05 @ 07:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0