ALLA HJÄRTANS DAG

Idag har vi firat lite alla hjärtans dag. Egentligen en helt onödig dag eftersom alla årets dagar borde vara lika viktiga. Och ärligt talat så uppskattar jag mer en blomma en annan dag än just denna måste dag.

Melker blev iallafall glad av att öppna paket och det var ju kul att se!

Just nu känner jag mig helt paj i kroppen. Beböver boka massage igen. Var ju rätt länge sen nu och det känns i kroppen. Ska utnyttja min friskvårdspeng till att gå på massage regelbundet istället för att köpa ett gymkort som ändå bara kommer ligga och damma. Får satsa på promenader istället. Det passar nog mig bättre och sen cykla till jobbet när våren kommer.

Nu ska jag krypa ner hos mina gubbar och sova!! Nu är det två tidiga dagar på dagis som gäller. OGILLA! Idag lämna jag halv 8 och det skulle jag önska att jag kunde göra varje dag men tyvärr inträffar det bara 2 gånger per månad.

NATTI!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0