KALAS

Varför måste lediga helger gå så fort? Känner mig inte alls laddad för jobb i morgon. Idag har vi varit ute i det härliga vädret på förmiddagen och åkt snowracer och på eftermiddagen har vi firat vår 32 åring. 3 sorters rulltårta och två sorters kakor bjöd 32 åringen på.

Nu e det slapp i soffan som gäller. Känner mig vråltrött. Vet inte varför jag är så trött hela tiden. Men vardagen tar väll på mig kan jag tro. Det är inte alltid en dans på rosor att hinna med allt som ska göras.

Är lite sugen på att ta lite semester och bara njuta av lite ledighet med Melker men vet inte riktigt när.










Kommentarer
Postat av: linda

Ja tyvärr går lediga helger snabbt.längtar till den 25 mars då vi har en veckas semester i åre.sedan hoppas jag på lite mer ledigt efter att jag börjat på nya jobbet.har till 95% klart att jag byter jobb den 1/3.då blir det 75% natt tjänst.

2012-02-13 @ 04:51:52
Postat av: Anonym

Haha, klart att jag måste glömma nåt! Jag är som en gödselsppridare ;) gahh! Du kan du pärlan, säkert mumsiga kakor!

2012-02-13 @ 09:11:17
URL: http://annajigholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0