LÖRDAG

Idag har jag varit på klädbytardag med Anna och Levis. Gjorde lite fynd. Eneby hade mycket mer att erbjuda än Svärtinge. Kul :)

Melker blev jätte sur när Christian myste med Levis. Han kände sej utanför. Sen tina han upp lite men det tog nog en timme.

I morgon ska vi ha lite kalas för Christian så jag har gjort drömmar och kolakakor under kvällen. Kolakakakorna blev jag inte helt nöjd med :( Smakar bränt fast dom inte är det.

Melker har inte sovit middag idag och blev akut trött. Somna på två minuter. Nu blir det Melodifestivalen om jag inte somnar och umgås lite med mannen. Tyvärr är han ute med sin nya hobby just nu. Han har börjat röka pipa. Ush och fy säger jag. Luktar så vidrigt så här blir det inget mys i kväll. :(



Kommentarer
Postat av: Anonym

mycket prisvärd dag!! Duktig du är som bakat :) haha, pipa! Skön han är då :) kram på er

2012-02-11 @ 21:38:34
URL: http://annajigholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0