DAGIS RINGDE

Jag är inte den som oroar mig för Melkers hälsa i onödan men när dom ringer från dagis och säger att han har svårt och andas, sätter i halsen lätt och är slemmig får jag lov att säga att min hjärta slog några extra slag.

När jag kom till dagis står Melker ute i vagnen och sover och han ser lite blek ut. Får höra att han har ont i magen, är hostig och jätte förkyld. Dessutom är hans mage jätte spänd.

Tar vägen förbi apoteket för att köpa laxermedel eftersom jag misstänker att det e magen som spökar. Efter ett microlax är han i mycket bättre form.

Lite förhöjd temp och extra trött e han ( somnar halv 6) så denna natt blir antaglien skoj :( Misstänker att det e förstoppningen som orsakar detta.

I morgon blir han hemma från dagis och min bror ska passa honom några timmar så jag kan jobba kväll.


Nu blir det att försöka minska på mjölkprodukter och äta mycket frukt.



Kommentarer
Postat av: Linda

Stackarn hoppas han mår bättre snart.Får ge honom katrinplommon,Nova älskar dem så blir ett par sådana till kvällsmyset när hon är hårt i magen.

2012-01-25 @ 21:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0