SKRYT

Idag fick vi äntligen träffa Anna och Levis. Blev tyvär en kortis eftersom Levis fick ögoninflammation. Trevligt som vanligt och nu hoppas jag att det inte dröjer lika länge till nästa gång.
Fick en fin ljuslykta, ett hus som passade perfekt på tv bänken. Det e inte så dumt att flytta, en massa fina inflyttningspresenter har det blivit!

På eftermiddagen tog Melker och jag en tur till Maxi och jag måste skryta lite över min lilla kille. Han skötte sig exemplariskt på Maxi. Gick omkring själv och titta en massa men rörde inget ömtåligt. Blir så impad av min lilla kille. Känns som jag/vi lyckats rätt bra med uppfostran. Innan vi tog en promenad hem valde Melker att äta Kebab. Mumsigt!

En härlig ledig dag har det varit. Skulle gärna kunna tänka mig mer ledigt och bara vara med Melker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0