SNOR

Helgen är här och ledig är den oxå!! Tyvärr kommer den gå alldeles för fort. Men det gör ju alla lediga helger.
Lillgubb har blivit förkyld och fått hosta och vid läggdags visa tempen på 38 grader. Jag blir så satans trött på alla baciller på dagis. Blir oxå satans trött på att föräldrar inte kan ha sina barn hemma när det rinner snor om barnen. Förstod att Melker skulle bli dålig när jag såg hur hans dagis kompisar såg ut och mycket riktigt hade jag rätt. Slår aldrig fel. Har inte personalen ansvar att säga till om inte föräldrarna fattar bättre?? Jag ser alltid till att Melker e frisk när han kommer tillbaka efter sjukdom men det verkar som om det bara är jag och kanske några till som tänker så?? Menar självklart inte att barnen ska vara helt snorfria men om jag inte fattat helt fel så är det genomskinligt tunnt snor som smittar och grönt tjockt snor som inte smittar... Det är iallafall det tunna jag reagerat på när jag sett dagisbarnen.

I morgon ska jag ut och roa mig med mina mammakompisar. Först bubbel och mat på grand och sen utgång. Även om jag ser fram emot det kan jag inte låta bli att ha lite dåligt samvete för att jag inte är med familjen på min lediga helg. Så sällan som jag går ut borde jag inte ens tänka dom tankarna.

Snart ska jag lägga mig var bara tvungen o knappa lite på datorn när mannen spela tv spel.



Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Marie

skönt med ledig helg o det är klart att du ska njuta av att gå ut en kväll!hoppas Melker kryar på sig!och ang snoret så är det nog tvärtom.det gröna som smittar.det visat ju att det är en infektion på gång i kroppen..

2012-01-14 @ 01:45:20
Postat av: cissi

Nej dom tankarna borde du inte tänka, det här är vi verkligen värda!!!! Familjen får vi mysa med på söndag! Ses om några timmar!!! :)

2012-01-14 @ 06:35:17
Postat av: Hella

låter väldigt trevligt med en utekväll med tjejerna det är sånt som behövs för att ladda batterierna lite! :D

2012-01-14 @ 12:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0