SÖMN

I natt hände något helt otroligt!! Något jag väntat på sen Melker föddes.
MELKER SOV EN HEL NATT!!

Han vakna en minut innan min klocka ringde och bad om välling. Trodde som vanligt att klockan var mellan 01-04 så var på väg ner för att värma men då går mitt alarm igång och jag inser att klockan är 05.45 och det är dags att gå upp.

Än vill jag inte ropa hej men jag önskar att det kan fortsätta såhär. Skulle vara underbart!!

Kände mig pigg och utvilad även om jag jobbat 4 morgonturer och klockan inte ens var sex!!

PUSS LILLA GUBBEN






Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh jag blev så glad för din/eran skull när jag läste ditt inlägg på FB och här nu :-)) blev till och med tårögd! Måste ha varit en skön känsla ;-) hoppas på flera såna nätter för er!

Kramar

2012-01-10 @ 21:55:06
Postat av: Anonym

Tack Ann-sofie :) Ja ibland får jag till det, haha!! Du får inte sno men låna :) Tck för idag även fast det blev en liten stund :( Jättekul att få se erat fin finaste hus!! Pusss

2012-01-11 @ 16:22:33
URL: http://annajigholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0