TRÖTT

Önskar just nu att helgpasset ska ta slut och jag får en dag ledigt. Känner mig ruskigt trött!!
Har varit full fart på jobbet och dåligt med personal och alldeles för många morgonpass på raken.
Efter kl 14 i morgon tar jag en hel dag ledigt. SKÖNT!

Tycker så synd om Melker att behöva kliva ur sängen 06. Gör ont i mitt hjärta. Han sover så härligt så vill helst bara krypa ner bredvid och sova vidare.

Nu ska jag ta o krypa ner bredvid min lilla gubbe. Av någon anledning vill han bara sova i mammas säng nu för tiden. Bara han sover bra är jag nöjd. För mig är det inte så jätte viktigt att han ligger i sin säng även om jag ibland skulle tycka att det vore skönt.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0