JOBBDAGS!!

Nu är det snart dags att cykla till jobbet efter 4 veckors semester. Blandade känslor men tyvärr är det ju omöjligt att leva i en semesterbubbla hela tiden. Melker är ju ledig 3 veckor till och det känns skönt.

Idag tänkte jag börja ett nyttigare liv igen... Har blivit alldeles för mycket gott på semestern och även om jag var duktig och promenera nästan varje dag de två första veckorna så blev det lite dåligt med det resten av tiden. Men nu tänkte jag sätta upp som mål att ta 3 promenader i veckan, cykla till jobbet varje dag och låta bli läsk och sötsaker. Bara unna mig lite godsaker på mina lediga helger. För lite godsaker behöver man ibland. Uppdaterar hur jag klarar mig :) E ju inte första gången jag ger mej på ett nyttigare liv....

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0