REGN!

Det finns inget dåligt väder sägs det men idag har det fasen vräkt ner hela dagen. Hade huvudvärk och behövde luft så tog på Melker och mej regnkläder och stövlar och gick till lastbilsparken. Jätte härligt med varmt regn!! Nu har det precis klarnat upp lite så hoppas på lite sol i morgon. Min sista semestervecka börjar i morgon. Behöver jag säga att jag har ÅNGEST!! Fy va denna semester gått fort. Vill vara ledig mer. Kan inte få nog av lediga dagar. Hinna och orka med en massa kul.

Igår var jag och C ute och åt med min kusin och hennes man. Jätte skönt att vara barnfria några timmar och kunna sitta och äta och prata i lugn och ro!! Det borde vi göra oftare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0