SLUT PÅ SEMESTERN

Nu är min semester slut. Hur kan fyra veckor gå såhär fort? Ångest är bara förnamnet. Va länge sen vi hade det såhär mysigt och harmoniskt. Hoppas det håller i sej även när vardagen sätter in. Är jätte nöjd med semestern. Känner mig utvilad och glad. Tror vi sovit till runt 9 varje morgon. Hur härligt är inte det lixom? Underbart skönt att slippa slita upp en trött kille kl 6 och sen stressa till dagis och jobb. Melker är ledig 3 veckor till så ett tag till får han njuta och jag kan mjukstarta lite och bara bry mig om mig själv på morgonen.  Bara att börja längta tills nästa sommarsemester. E ju bara ett år dit....
 
Hur härligt ser inte det här ut?



Kommentarer
Postat av: Lottiz

Trist att semestern är slut, men ett år går fort.... Och tänk på alla de där lediga stunderna ni har tillsammans som ni kan ta tillvara på. Se det positiva så blir det inte så tungt att börja jobba igen. Kram på dig.

Svar: Det går ju bra så fort man kommit in i vardagen igen men just nu känns det motigt. Så härligt att känna sig pigg och orka vara en bra mamma istället för helt slut jämt och ständigt.
Ann-sofie

2012-07-13 @ 22:32:29
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0