TROTS

Melker har kommit in i värsta trotsåldern. Från att vara mammas lilla snälla kille till att bli mammas monster. Det sa bara pang så blev han hur trotsig som helst. Herre gud va utbrott den lilla herrn får. Får utbrott för minsta lilla.

Men det e väll bara att fortsätta att ta med honom på en massa saker och stå ut med alla utbrott antar jag. Är inte sugen på att låsa in oss för att utbrotten är vråljobbiga. Är ju nått de flesta barn går igenom.


Bilder från Kolmården kommer en annan dag!! Orkar inte lägga in. Dagen har iallafall varit kanon förutom några utbrott!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lottiz

Ja utbrotten är aldrig roliga, alla mina tre har haft trotsperioder samtidigt och det har inte varit det lättaste.
Jag har bytt bloggadress från och med idag och bbloggar nu på http://lottizdays.blogg.se/ Välkommen in :-D

Svar: Jag kolla in din nya blogg och la till den som favorit.
Ann-sofie

2012-07-02 @ 23:16:55
URL: http://lottizdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0