BAKFULL

Jag känner mig bakfull utan att ha druckit en droppe. Kanske kan det bero på att jag jobba dubbla pass igår. Först en morgontur till 15 och sen en nattur. Var uppe 26 timmar i sträck så det känns som jag har rätt att vara trött.

Ikväll är Melker och jag själva. Pappa är på grillfest med grabbarna. Hoppas han kommer ihåg att det är han som ska upp med Melker i morgon eftersom jag jobbar.

Jag var vrålhungrig förut och sugen på bakismat så vi tog en promenad i solen till MC donlads. Mycket spännande att sitta ute och äta och titta på all trafik kan jag lova. På väg hem flög Melkers ballong iväg och gick sönder och det var inte lika kul. Gap och skrik hela vägen hem :(




Foto: Fredagsmys med melle

Ikväll blir det tidigt i säng för jag behöver ta igen lite sömn!!!


I morgon efter jobbet ska hela familjen på Tittis 30 års fest!! Hoppas hon gillar paketet lika mycket som jag gör :) Grattis på din dag vännen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0