FEST

Igår var hela familjen på Tittis 30 års fest!! Jätte trevligt. Melker var vråltrött och somna gott i vagen så vi tog en promenad hem i solen.  På väg hem hyrde vi Hamilton men efter en stund va jag så trött att jag inte orka se mer, dessutom va det ingen film i min smak.

Tittis paket köpte vi på denna sida. Finns mycket fint där.
madebyemma.se och även denna sida har fina tavlor http://www.heanochfiansbyra.se/ där köpte jag Cicci & jimmys bröllopspresent.

Kul med lite annorlunda tavlor!!


På tal om Bröllop fick jag MMS från min kusin igår som gått och gift sig på Skansen i hemlighet!! Grattis till dom!!


Om några timmar är det dags för sista helgjobbet innan semestern. SKÖNT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0