SOMMARPAKET

I bland blir jag lite lätt matt på min son. Hela året har dagis varit ett ord som gjort Melker ledsen men de sista två dagarna har Melker sagt flera gånger att han gillar dagis och att dagis är kul!! Jätte bra om det inte vore för att han nu ska vara ledig i 7 veckor!! Har sagt till honom många gånger de senaste dagarna att han ska vara ledig jätte länge med mamma och pappa så vet inte om det e därför han helt plötsligt gillar dagis. De senaste två lämningarna har han skuttat in på avd glad som en lärka!! Hoppas han kommer ihåg i höst hur KUL dagis är.

Idag lämnade han stolt över sommarpaket till sina fröknar och det bästa av allt är att morbror ska hämta på dagis i eftermiddag. Det tala han om högt och tydligt för fröknarna :)

Även om jag tycker att det ska bli kanon skönt med semester så känns det lite vemodigt att inte gå till dagis på så många veckor. Men samtidigt är jag glad att vi har förmånen att låta våran guldklimp ha ett långt sommarlov.


Nu är det dags att jobba näst sista passet innan semestern!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gav ni för något till fröknarna?

Vad kul att han börjar gilla dagis nu,hoppas som sagt att han kommer i håg det i höst.Ska du vara ledig i 7 veckor i sommar?

2012-06-16 @ 23:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0