JOBB!

Undra om det är nyttigt att jobba 6 av 7 dagar?? Känner mig riktigt trött just nu. Blir ju inte bättre av att Melker sovit lite sämre igen och att halsen värker. Är inte sjuk på nått sätt bara halsen som e besvärlig :( Funderar på om det kan vara någon allergi?? kan tydligen sätta sig i halsen lärde jag mig idag!

Nu är jag precis hemkommen från ett homeparty. Det var heminredning som såldes. Trevligt med längta mest hem till lilla gubben. Men han hade somnat 10 min innan jag kom så får umgås med honom i morgon igen.

Nu ska jag kolla lite på FB och sen sova!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja Levis älskar tummenkudden.. Han har suttit och gosat med den här ikväll :) kommer ihåg hur det var att jobba jämt och då hade man ju inga barn att aktivera när man kom hem!!

2012-03-15 @ 21:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0