LEDIG

I morgon är det äntligen dags för en ledig dag!! Melker har varit duktig och gått upp tidigt i två dar och i morgon hoppas jag på lite sovmorgon.

Idag när jag kom till dagis var min lilla kille ute på gården!! Tror till o med att de ätit mellis ute för han hade smör på näsan :) När vi kom hem hade jag tänkt att vi skulle njuta lite i solen men det ville inte Melker. Han ville in då!! Det kommer förhoppningsvis fler tillfällen!


Det hade kommit upp en lapp på dagis om att föräldrar ska hålla sina barn hemma någon extra dag fast det är trist att vabba eftersom sjukdommarna bara går runt!! Mycket bra lapp så jag berömde personalen! Kunde inte ha skrivit den bättre själv! Nu hoppas jag vi slipper fler sjukdommar på ett tag!



Nu har jag äntligen lyckats lära mig att göra en detalj i färg så självklart var jag tvungen att prova! Övning ger färdighet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0