LÖRDAG

Ledig helg vilket känns skönt och välbehövligt!! Igår när jag var på jobbet hade resten av familjen varit duktiga och städat. Det gjorde mamma jätte glad :) Denna veckan hoppade vi matbilen och åkte till maxi och storhandla. Det var inte igår. Och dyrt som vanligt blev det.

På kvällen hade vi besök av min kusin med sambo och vi var lata och köpte pizza från Vesuvio. Det var inte igår det heller. Melker älskar uppmärksamheten när någon kommer och vill busa så han for runt som en tok här hemma.

I morse tog vi lite sovmorgon och sen tog vi en promenad hem till mamma o pappa på lite fika. Älskar att ha dom på gångavstånd.

Ikväll kommer Marie, Peter och Ella. Det var sjukt länge sen vi sågs. Det blir tacos, melodifestivalen och godis.

En fortsatt trevlig lördag önskar jag er alla!! 


Bjuder på en bild på min konstnärliga son. 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0