TIDIGT!!

Det här kommer bli en lång dag. Klockan sju blev jag väckt av en tiger som ville upp. Det konstiga är att tigern alltid väcker sin mamma även om pappa ligger bredvid. Bara att hoppa upp och göra frukost. Kaffe är ju ett måste såhä tidigt.

Nu slappar vi framför tv:n och senare idag ska jag iväg och jobba kväll. I morgon har jag bytt tur till morgon för jag får ju iallafall inte sova och då är det bättre att hinna umgås med familjen på eftermiddagen!
Ibland tänker jag på hur LAT man var innan Melker. Låg alltid och sov så länge som möjligt innan det var dags för jobb. Minns att jag tyckte att folk va tokiga som gick upp 7 när de börja jobba 13 men nu är jag där själv. Och ärligt talat så hinner jag och orkar mer sen jag fick barn. Hur trött man än är finns det alltid nått som ska fixas.

Igår var jag och pappa iväg och fixa gardinstänger till vardagsrummet så på fredag ska jag äntligen få upp dom och sen ska jag bara hitta några fina gardiner.

Christian var duktig och kratta en massa löv i trädgården men än finns det mycket jobb kvar. Längtar till värmen kommer så vi kan njuta ute. Tänk när vi kan vara ute hela dagarna! LÄNGTAR!!!

4 dagar på dagis hann vi med innan Melker blev snuvig igen. Hoppas det stannar vid BARA snuva!!

TREVLIG HELG!!

Längtar till sommaren och landet!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0