TILLBAKA TILL VARDAGEN!

Nu är Melker helt frisk. Igår kväll tog han sista dosen med pencilin så nu hoppas jag att vi får vara friska ett bra tag fram över. Är riktigt imponerad över hon duktig han varit att ta medicinen tre gånger om dagen. Hoppas hans dagis kompisar är skapligt friska eftersom immunförsvaret alltid är nedsatt efter en kur.

Efter två veckor hemma blir det en rivstart i morgon bitti för oss. Kvart över 6 ska vi vara på dagis i morgon. Melker var inte helt nöjd när jag packa dagis väskan förut så har ställt in mig på att det kommer bli tuffa lämningar igen. 


Nu ska jag slappa lite i soffan och försöka klara en bana på mitt spel på fb. 
Längtar till tisdag eftermiddag när jag jobbat klart för denna helg. Ledig dag på onsdag! 



 



Nu har mormor äntligen kommit ner i jorden efter 3 långa månader. Har hunnit med att besöka henne 2 gånger. Det fina är att hennes grav är på vägen till mitt jobb när jag cyklar. Nu kommer jag kunna titta till henne ofta!! ♥








Kommentarer
Postat av: Lottiz

Skönt att lillkillen är frisk. Och vad bra att din mormor har en gravplats nu som ni kan besöka även om ni alltid bär med henne i era hjärtan så är en särskild plats bra att ha för att kunna besöka för att få minnas, prata, sörja och sakna. Kram

2012-03-06 @ 10:11:36
URL: http://otizzfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0