MEANDI OCH GARDINER

Känns som jag inte riktigt hinner med bloggen längre... vardagslivet rullar på och jag har äntligen börjat cykla till dagis och jobbet. Känns kanon att röra lite på sig!! Hinner man inte träna annat e det iallafall skönt att cykla. Skulle vara trevligt att få till en och annan långpromenad oxå.

Vad har jag haft för mig då??  I helgen fick jag hjälp med att ta ner den konstiga gardinupphängningen i vardagsrummet och efter mycket letande hitta jag även gardiner. PÅ RUSTA!  Fanns mycket fint så köpte även ett par till hösten. Ska försöka få till en bild för er som är intresserade. Blev även lite annat smått och gott från rusta och hela kalaset gick på 1400. Trodde hon i kassan skoja men så va inte fallet!! 

I söndags hade jag meandi party!! Dyra kläder men mycket fint. Köpte två t-shirt åt Melker och en mössa. Får se när det kommer. Tack kära vänner för att ni kom :) Och tack Christian och Melker som lämna huset några timmar :) 

Idag hämta jag Melker redan kl 14 så idag fick vi äta mellanmål ihop. Mysigt!! Sen har jag roat mej med att tvätta vinterkläder så de kan läggas bort och dum som jag var så tvätta jag Melkers nya vårjacka eftersom den redan blivit smutsig så nu håller jag alla tummar jag har att den ska bli torr till i morron bitti. Tyvärr hade det kommit smuts på som inte gick bort men man säger väll att smutsiga barn är glada barn va :) 

I morgon är månadens värsta dag. Melker är på dagis 6.15- 16.30!! Ångest i massor kan jag lova!  



 


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja aldrig får man bli rik, haha! Bra att du valde den blå moln tshirten, kommer bli fin fint :)

2012-03-29 @ 19:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0