VAB

I morse vakna den lilla herrn med feber så det var bara att ringa jobbet och säga att jag blev hemma. Känns ju sådär med tanke på att vi inte har några vikarier och sen vore det ju rätt kul med en hel lön någon gång. Men självklart går Melkers hälsa först.

Febern verkar ha försvunnit nu så på torsdag bli det förhoppningsvis jobb igen! Hoppas den håller sig borta!!
Och hostan får gärna oxå försvinna fort! 

Hela dagen har jag längtat efter att sova middag men Melker har sagt nej hela tiden men kl 16 ville han somna och då tyckte jag inte att det var någon bra idé att sova eftersom jag skulle börja med maten så det blev ingen sömn för mig. 

Känner att det börjar bli rätt tufft att jobba nästan heltid, bli väckt några gånger per natt och upp tidigt!! På söndag har jag bokat in en sovmorgon!! Det var så länge sen nu!! Hoppas bara att jag tillåter mig att sova ut då!  

Idag bad Melker om dagisdeg så självklart gjorde vi playdoo och dega en massa!! 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0