MERA SOOOOL!!

Vilken underbar dag det varit!! Hoppas hoppas att våren fortsätter. Vi har varit ute massor idag och jag har fått en massa motion. Promenerat både hit och dit :)  

När kvällen kom ville jag knappt inte gå in men när klockan var halv 8 tyckte jag att det va läge att hämta lilleman hos grannen. Jätte kul att Melker hittat en kompis här hemma!!

Nu ska jag sova för Melker sover inte längre än 7 nu. Men peppar peppar har han sovit hela natten ett tag nu.

I morgon är det jobb och utvecklingssamtal som står på schemat. Hoppas min lilla kille har det bra på dagis!!




Godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Hella

vilket underbart härligt leende!!! :D

2012-05-03 @ 10:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0