PROMENERA

Vad härligt det är att promenera. Idag gick jag från stan, via krematoriet och sen hem!! Det är så skönt att röra på kroppen! Har verkligen börjat röra på mig mer sen vi flytta till stan. Cyklar varje dag till jobbet och promenerar så ofta det finns tillfälle!!

Min röst är så gott som återställd nu! Förra veckan var totalt hopplös. Märks att det regnat en del så att mycket pollen försvunnit. Och sen gör nog tabletterna sitt oxå.


Idag fick Melker ett Blixten inbjudningskort i brevlådan. Snacka om stolt :) Blixten e allt bra speciell! 

Vi passa på att köpa paket till kalast på stan idag och även en liten välkommen till världen present. Känns som massa vänner och bekanta får barn nu så det blir ganska mycket paket. Men vem kan shoppa sig mätt på bebiskläder??

Nu ska jag hoppa i säng!! 

Natti natti!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0